Гарантія та повернення

УВАГА! Будь ласка, перевіряйте комплектність та відповідність моделі та розміру матрацу до вашого замовлення.
Якщо Ви не впевнені у виборі матраца, не розпаковуйте його, оскільки після зняття заводської упаковки матрац набуває статусу б/у, після чого ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Гарантія на матраци: основа та наповнення згідно з ДСТУ ГОСТ 19917-93

Рекомендації

  • після розкриття упаковки виріб слід провітрити не менше 24 годин;
  • зберігати матрац можна лише у горизонтальному положенні;
  • зберігати матраци в рулонах (рол матраци) можна в упакованому вигляді не більше 90 днів;
  • розміри матраців або футонів (які транспортуються у скрученому вигляді) вимірювати на відповідність розміру, заявленого виробником, через 48 годин у розгорнутому вигляді та на горизонтальній поверхні;
  • рекомендується укладати матрац на ламельну основу (максимальна відстань між ламелями не повинна становити більше 5,5 см) або горизонтальну жорстку поверхню, яка має отвори для вентиляції;
  • у процесі експлуатації рекомендується перевертати матрац не менше двох разів на рік; захищайте оббивні тканини матраца наматрацником та підматрацником

Умови повернення товару та грошових коштів

  • Покупець має право відмовитися від замовленого Товару у будь-який час до його отримання, а після отримання Товару – протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за винятком Товарів, зазначених в останньому пункті
  • Повернення Товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (в т.ч. одноразове заводське пакування, що не має пошкоджень та слідів розкриття), споживчі властивості.
  • При відмові Покупця від Товару Продавець повертає йому вартість поверненого Товару, за винятком витрат Продавця, пов'язаних з доставкою поверненого Покупцем Товару протягом 10 днів з дати надходження Поверненого Товару на склад Продавця. Повернення суми здійснюється шляхом перерахування на банківський рахунок Покупця, з якого було здійснено оплату товару або інший рахунок, повідомлений Покупцем.
  • Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо вказаний товар може бути використаний виключно Покупцем, який здобуває його (в т.ч. нестандартні розміри товару (за бажанням Покупця)). Індивідуально визначені властивості товару - відмінність розмірів замовленого товару від розмірів, вказаних на сайті інтернет-магазину тощо.

Гарантія не поширюється на:

  • на випадки усадки шарів матраца односторонньої м'якості не більше 22 мм та двосторонньої м'якості не більше 30 мм; деформації для виробів – до 10% від фактичної висоти виробу, оскільки такі значення вважаються нормальними для просідання набивання під впливом ваги тіла людини;
  • дефекти, що виникли внаслідок недотримання Загальних правил щодо використання та догляду за виробом, викладених у цьому документі;
  • пошкодження матраца внаслідок використання його не за призначенням;
  • погіршення стану матраца внаслідок впливу зовнішніх факторів, таких як вогонь, вода, пара тощо, у разі виникнення плям фарби, жиру, крові, а також слідів від гасіння сигарет тощо;
  • структурні деформації, що виникли через використання неякісної основи без центральної опори (якщо ширина основи понад 120 см); або підстави з відстанню між ламелями понад 85 мм;
  • невідповідність матраца перевагам по комфорту та жорсткості;
  • на матрац, що знаходиться в антисанітарному стані, має пошкодження, що виникли внаслідок порушення правил експлуатації, зберігання або транспортування;
  • металеві рамки пружинного блоку, деформовані внаслідок порушення правил експлуатації, зберігання чи транспортування;
  • порушення правил експлуатації, зберігання чи транспортування;
  • погіршення стану матраца внаслідок нормального зносу;
  • на наявність у продукції, виготовленій з використанням натуральних матеріалів (кокосова койра, латекс, бавовна тощо), запаху, властивому натуральному матеріалу;
  • у випадках, що не передбачені цією гарантією, застосовуються норми законодавства України.

Умови визнання гарантійного випадку та правила усунення недоліків товару:

У разі виявлення недоліків ви можете зателефонувати за телефоном, що вказано на сайті. На підставі вашої заяви оформляється рекламація. Протягом 10 робочих днів рекламація розглядається фабрикою і вам пропонується варіант вирішення проблеми. Якщо приймається рішення про проведення експертизи, товар у вас заберуть і через час повідомлять результат проведеної експертизи. Якщо випадок визнаний гарантійним, виробник зобов'язується усунути всі недоліки. В іншому випадку споживач зобов'язується оплатити транспортні витрати та послуги експертизи, а виробник за результатами експертизи пропонує можливі варіанти усунення недоліків, що виникли не з вини виробника із зазначенням повної вартості робіт (послуг).

Звертаємо вашу увагу, що у разі коли товар забирають на експертизу, за законодавством, не поширюється вимога покупця про безоплатне надання йому на період ремонту або заміни аналогічного товару.

На підставі тієї ж постанови матраци входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації. Зокрема, це відноситься до матраців, які не підійшли за жорсткістю та розміром.

Законодавча база

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупці мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки.

Витяги із Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р.):

  • “Обмін непродовольчого товару належної якості проводиться, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, виданий споживачеві разом із проданим зазначеним товаром.​
  • "Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його купує".
  • "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги".

Доповнення N3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

  • подушки;
  • наматрацники;
  • постільна білизна;
  • пледи;
  • ковдри;
  • пір'яні-пухові вироби;
  • інші постільні речі.